Svininfluensan

Ja man kanske ska vaccinera sig, tänkte jag. Pappa har gjort det och det gick ju bra. Själv brukar jag hålla mig så långt borta från allt vad nålar heter. Men i morse var jag på vårdcentralen i ett annat ärende, och så föreslogs det att jag skulle få en spruta. RESULTAT: 30 minuters trilskande, slutade med INGEN spruta. Jag vet. Det är skitlöjligt. Men jag är värkligen värkligen livrädd för sprutor. Och jo det gör vist ont. Jag tycker på riktigt att det känns som om helaarmen ska sprängas. Hjärnspöken? Ja säker, men inte mindre verkligt för det!


Kommentarer
Postat av: Valiumsson

Rödvin och socker - det bästa för pi i luftrören och rinnade snok

2009-11-04 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0