Vilken jäkla torsdag



Hade en vansinnig huvudvärk hela onsdagen. Som ett stålband som satt bakom ögonen och drogs åt ett snäpp för varje ljud som knäppte. Ni kan ju täkna er hur det blir när man jobbar på ett ställe där 20 pers sitter och pratar högt konstant 8 timmar i sträck. (jobbar nämligen på ett callcenter)
Kom hem, lade mig för att sova. Mörker, ljuva mörker. Hade lika ont när jag vaknade i morse och åkte till vårdcentralen. Grattis! I 23års present får du en dos migrän. Det vart väl roligt. Jaså, fungerar inga värktabletter? Nä det var ju synd, då är det bara at t bita ihop. Tillbaka till jobbet. Jag har nämligen alltid haft filosofin att kan man gå och stå, då kan man också jobba. Ett par timmar senare skickar chefen hem mig. "Gå hem och sov så du kan krya på dig" Sagt och gjort. Tack chefen.

Ibland är det faktiskt okej att må dåligt
Och då måste man ta hand om sig.

LEV VÄL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0