Naglar och mat

Sådär. Då vart manikyern klar. Denne gången satsade jag på en vanlig fransk manikyr med lite stenar som pricken över i:et. Annars brukar jag tycka att det är kul att variera mellan olika färger och glitter. Kändes dock som att detta passar bättre inför höst-stilen.

Väl hemma är man såklart hungrig som ett as. Matlagning. Pepparbiff och ungsstekt potatis i olivolja och timjan med bearneisesås. Smaskens.



Och här kommer DAGNS TIPS: regel nummer ett när man gjort naglar är att hålla sig undan från alla starkarengöringsmedel ett par dagar tills naglarna härdat. Detta gäller även diskmedel. Tur att man har en snäll sambo som fixar (har inte hunnit skaffa diskmaskin än, TYVÄR,)
Ingen party för min del ikväll då jag fortfarande har en huvudvärk som heter duga. Får bli det hederliga gamla soffmysandet med en bra film och chips. Ladda inför imorgon för då blir det PARTY!!



Kommentarer
Postat av: angelica

Nice naglar :)

2009-10-20 @ 01:13:13
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0