Fredagsmys?

Jaha.. Då sitter man hemma i soffan och degar sig igen. Fredagskvällen till ära har jag tillsammans med min underbara kille, själsfrände och nyblivna sambo tagit en skön långpromenad i kylan. För det är ju inte precis sommar längre. Ni sitter vi båda här i soffan under en filt, rosiga om kinderna och med en stor påse chips i famnen. På väggen mitt emot spelar projektorn upp kvällens film; Wallander Cellisten. För mig är detta det perfekta avslutet på en hård arbetsvecka, en underbar start på helgen.

För visst kan det ibland bli tröttsamt med hetsen om att det ska ut och festas varje fredag? Nej ta istället vara på och vårda de små tillfällen av lugn, ro, fantastiskt sällskap och ladda istället batterierna och njut av de små detaljerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0