Gym-ragget

Hej bloggen! Ledsen för avsaknaden av nya inlägg de senaste dagarna. Min dator har nämligen vart trasig. Uppäten av virus helt enkelt. Och att instalera om hela skiten var inte de lättaste.

Var på SATS i tisdags och tränade Afrodans. Såå jääääkla kuul! Men nu har jag sån träningsvärk i hela kroppen så man kanske kan likna det med "överkörd hamster" som min älskling så snällt uttryckte sig när jan såg mig senare på kvällen. Hahaha, taskmört =)

Fick ialla fall ett GYM-RAGG. Träffades precis innan passet, och eftersom jag har svårt att hålla truten stängd var
kontakt ett faktum. Tjötade en hel del efteråt och sen gick vi hem till henne och käkade vrålgod pastasallad, tjötade ännu mer, tittade på tru blood och sen tog jag taxi hem. En riktigt oväntad men supertrevlig kväll som antagligen blir tradition.

Fantastiskt vilka roliga människor man hittar om man bara vågar öppna munnen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0