KENZA?

Hej andra bloggare! Vad har ni för er en kväll som denna? Själv ligger jag i soffan ingosad i en filt, kollar en skräckis och äter choklad så det sprutar ur öronen =) Killen har redan deckat eftersom han var uppe och jobbade redan kl FEM i morse. Så man får ta hand som sig själv ikväll. Men nu var det ju inte det ja skulle prata om..

Var inne på KENZAS blogg och läste för en stund sen. Alltså den mest omskrivna bloggaren i sverige om ni missat det. Och det får mig att fundera. Här har vi en tjej som lever sitt liv precis som hon själv vill och gör vad hon vill med sin vardag för att sen skriva om det i sin lilla blogg (som för övrigt är rätt trevlig) Uppenbarligen skriver hon jäkligt bra eftersom det är så  många som lägger energi på att läsa den och skriva kommentarer. Och jag måste säga att att det är jätteroligt att en tjej på bara 18 år kan inspirera så många! Fortsätt med det för du gör faktiskt en skillnad i många tjejers vardag!

Så kommer vi till er som skriver arga och upprörda kommentarer som svar på hennes inlägg. Och det är nu jag VERKLIGEN börjar fundera. Jag viste faktiskt inte om att man är tvingad att läsa hennes blogg. Måste ju verkligen vara jätte jobbigt att tvingas läsa något man inte gillar. Eller är det så att man faktiskt kan välja att besöka sidan eller inte? WOW, NEWSFLASH! Är det så fruktansvärt irriterande att läsa vad hon skriver så låt bli då! Låt henne skriva som hon vill och passar inte galocherna så låt bli. Svårare än så är det inte.

Är det nu så att ni ändå känner ett pockande behov att fortsätta läsa hennes inlägg och protestera, ja då har hon ju faktiskt lyckats. Dvs. beröra sina läsare på ett eller annat sätt. Så bra jobbat Kenza. Hur vi än vrider och vänder på det, så vinner du i alla lägen.

Det finns ett talesätt som säger: Kan du inte säga något snällt, så behöver du inte säga någonting alls. Prova det för omväxlings skull.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh, jag mä!

Fin blogg du oxå! <33

Allt bra idag?

2009-10-03 @ 09:56:32
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, inte jag heller.. därför ser den ut som den gör ;d

2009-10-03 @ 10:42:50
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D



Jag gillar Kenza! en av orakerna till att jags tartade min nuvarande blogg efter att ha tagit bort min första.

2009-10-03 @ 11:38:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ♥ MeDinA ♥

hejsan. allt bra? :D

2009-10-03 @ 14:16:25
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0