Svullen mage

Läste en bra artikel i senaste numret av VeckoRevyn om svullen mage eller "Ballong mage", och kom fram till att anledningen till att jag ofta ser ut att vara i 5e månaden kan bero på mitt dagliga intag av 1 liter cocacola, godis, chips McDonaslds och all annan skit jag trycker i min lilla mage (Ja det behövdes en upplysande artyckel för att in se detta, jo det är vist som hjärnkirurgi). Så från och med idag börjar mitt nya nyttiga jag. Styrketränar ju regelbundet sen 4 veckor tillbaka och f.o.m idag är allt vad läsk och snask heter landsförvisat (förutom på lördagar då, man måste ju få leva liiite ialla fall) Eller? Nån som känner igen sig? 
 
                                                                                                                                         PUSS!
Man ska vara snäll mot magen!!


Faximil: Aftonbladet Kropp&Hälsa 2002-11-12 ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0